Logo aplikace zd HelpDesk
Efektivní komunikace se zákazníky

Co je to zdHelpDesk ?

zdHelpDesk je webová aplikace určená k podpoře uživatelů a zákazníků a ke komunikaci s nimi. Je koncipována tak, aby její obsluha byla co nejjednodušší a zároveň aby obsahovala všechny potřebné funkcionality.


Pro koho je zdHelpDesk určen ?

Pro všechny, kteří se o někoho nebo o něco starají a potřebují komunikovat se svým protějškem jednotným komunikačním kanálem, který zaznamenává aktuální stav i historii požadavku. Typickým oblastmi, kde se aplikace uplatní jsou například:

  • IT firmy pro podporu svých zákazníků a IT oddělení pro podporu uživatelů.
  • Servisní, údržbářské a správcovské organizace a oddělení, které se starají o nějaký majetek.
  • Firmy poskytující služby na zakázku, při kterých je nutná stálá komunikace se zákazníkem.
  • Úklidové firmy, které provádějí úklid v komerčních objektech i v domácnostech.
  • Firmy poskytující cateringové služby a dále hlídací a bezpečnostní agentury.
  • Mnoho dalších firem a organizací.

Aplikace je určena převážně pro menší a střední firmy, které ocení minimální náklady na její provoz, jednoduchost ovládání a efektivnost použití.


Jak lze aplikaci získat ?

Aplikaci si můžete od nás pronajmout. Stačí se zaregistrovat v záložce Registrace a můžete začít aplikaci využívat. Na vaší straně ani na straně vašich zákazníků není třeba nic instalovat na počítače, pro použití aplikace stačí běžné PC s připojením na Internet. Ceny pronájmu jsou opravdu minimální a naleznete je na záložce Ceník.

Pokud chcete provozovat aplikaci ve své režii na vašich serverech nebo na vašem webhostingu, můžete si zakoupit licenci na její provoz. Ceny licencí naleznete na záložce Ceník.


Kde si mohu aplikaci prohlédnout a vyzkoušet ?

Můžete tak učinit na našich stránkách v záložce Demo, kde je pro vás připraveno vzorové on-line demo aplikace.